Biznes.GE

საიტზე ძებნა
Ads

როგორ შევადგინოთ ეფექტური განცხადება

საიტზე განთავსებულ უამრავ განცხადებებს შორის, ზოგიერთი ერთი შეხედვით იზიდავს ჩვენს ყურადღებას. თითოეულ განცხადებას აქვს შანსი მოიზიდოს პოტენციური კლიენტი.
არის ისეთი განცხადებები რომლებიც ჩვენს ყურადღებას მაშინვე იპყრობს . როგორ მოვიქცეთ რომ მივიპყროთ პოტენციური მყიდველის ყურადღება?
ჩვენ დარწმუნებულები ვართ , რომ  მოცემული რჩევები თქვენთვის სასარგებლო აღმოჩნდება და დაგეხმარებათ იდეალური განცხადების შექმნაში.

მნიშნელოვანია! დაალაიქეთ და გაუზიარეთ თქვენი განცხადება მეგობრებს(განცხადების სათაურის ქვემოთ) facebook, odnoklassniki, vkontakte... და მიიღეთ უფრო მეტი გამოხმაურება განცხადებაზე.

 

1.შეცვალეთ როლები!

მანამ, სანამ დაიწყებდეთ საქონლისა თუ მომსახურების აღწერას, თქვენი თავი თქვენივე საქონლის პოტენციური მყიდველის ნაცვლად წარმოიდგინეთ და გაარკვიეთ: თუ რა ინფორმაცია უნდა განათავსოთ  პირველ რიგში და თუ როგორ უნდა გამოიყურებოდეს განცხადების დასკვნითი ნაწილი.

 

2. აღწერა მთავარი ინფორმაციით დაიწყეთ!

თქვენი განცხადების პირველი 2-3 ხაზი უნდა იყოს ყველაზე საინტერესო, რადგან პირველი რაც მკიხველს თვალში ხვდება ეს არის სათაური და განცხადების პირველი წინადადება. არ დაწეროთ მეორეხარისხოვანი ინფორმაცია განცხადების დასაწყისში.

 

3.აღწერა გადმოეცით ლაკონურად.

გამოიყენეთ აბზაცები. განცხადებები რომლებიც ერთ მთლიან ტექსტადაა დაწერილი ცუდათ აღიქმება და ხშირად მხედველობიდან რჩებათ მკითხველებს , რომელთაც ცოტა დრო აქვთ და ეძებენ მთავარ ინფორმაციას. ლაკონურობა და მკაფიოება ნებისმიერი განცხადების წარმატების საწინდარია.
 
 

4.წერეთ გრამატიკულად და ყურადღებით!

არ დაუშვათ შეცდომები! მკაფიოდ ჩამოაყალიბეთ თქვენი აზრი. გრამატიკულად მართებული ტექსტი საკმაოდ კარგ რეკომენდაციას გაგიწევთ, რადგან მისი კითხვა სასიამოვნოა. სიტყვები გაურკვევლად არ შეამოკლოთ.

 

5.არ გამოიყენოთ საერთო ფრაზები!

ძალიან ხშირად ვკითხულობთ განცხადებებს შემდეგი ლოზუნგებით: „ჩვენი მომსახურება ყველაზე იაფია ! „მხოლოდ ჩვენ შეგვიძლია! „  „ჩვენთან მხოლოდ საუკეთესოა..!“ და ა.შ. ასეთ განცხადებებს წარმატება არ მოაქვს და ისინი პირველ რიგში არ იქნებიან განხილული, ასე რომ განცხადების დასაწყისში თავიდან აიცილეთ ასეთი ფორმურილება.

 

6. შეუსაბამეთ ტექსტი თქვენს მომხმარებელს.

დაფიქრდით: ვინ იქნება თქვენი საქონლით დაინტერესებული - დიასახლისი, მზრუნველი დედა, წარმატებული ბიზნესმენი თუ სპორტსმენი და ეცადეთ ამის მიხედვით შეურჩიოთ თქვენს საქონელს წარმატებული სტილი.

 

7.იყავით ორიგინალურები!

კატეგორია სადაც თქვენ განათავსებთ განცხადებას, სავარაუდოდ უკვე მოიცავს მსგავს წინადადებებს,და ხშირად ვხვდებით სტანდარტულ ტერმინებს. იმისათვის, რომ თქვენი განცხადება სხვებისგან გამოირჩეოდეს , გამოიყენეთ სათაურის ორიგინალური ფორმულირება, მიიზიდეთ ყურადღება საინტერესო დეტალებით.

 

8.კლიენტი უნდა გენდობოდეთ თქვენ!

არ გამოიყენოთ საკონტაქტო პირებად აბსტრაქტული სახელები, რადგან დაინტერესებულ პირებმა ადვილად შეძლონ თქვენთან ურთიერთობა.დაინტერესებულ პირებს ყოველთვის დროულად, ზრდილობიანად და ინფორმაციულად უპასუხეთ!

 

9.ლინკი აღწერის ნაცვლად-ეს ცუდია.

განცხადებაში, სადაც  მომხმარებელი წაიკითხავს საქონლის შესახებ დაწვრილებით ინფორმაციას მითითებული იქნება ლინქი, არ წარმოადგენს წარმატებულ ნაბიჯს, რადგან ეს ნაკლებ ნდობას იწვევს კლიენტის მხრიდან. ასე რომ, გირჩევთ საქონელი აღწეროთ მისთვის განკუთვნილ ველში.

 

10.ხედავ ესე იგი გჯერა!

აუცილებლად დაურთეთ სურათები თქვენს განცხადება. კლიენტი რომელიც ხედავს ხარისხიან ფოტო-სურათებს, გაცილებით მეტად არის დაინტერესებული.


თუ თქვენ დაეყრდნობით ჩვენს რჩევებს და წესებს განცხადების დამატების შესახებ, თქვენი განცხადება არა მარტო ბიზნეს.გე ზე გამოჩნდება, არამედ სხვადასხვა საძიებო სისტემებშიც (google.com, bing.com და სხვა), რითაც გაცილებით სწრაფად  და მარტივად შეძლებთ განცხადებით დაინტერესებულ პირებთან დაკავშირებას.

გისურვებთ წარმატებებს!!!